Job 26 van 65


Report this listing

Solliciteren



Aankoop Assistent


Functie

Onze klant is een familiebedrijf dat gespecialiseerd is in de productie en verkoop van betonproducten, materialen voor de tuin (klinkers, borders,...) en vloeren en tegels voor binnenhuis.


Jobomschrijving

Unique Mechelen gaat op zoek naar een Aankoop Assistent voor een fijn en familiaal bedrijf gelegen te Niel! Interesse? Lees dan zeker verder!  Wat ga je doen?

  • Je bent verantwoordelijk voor het aankoopproces van verschillende materialen binnen de organisatie, inclusief het beheren van voorraad en artikelen
  • Om een goede klantenservice te waarborgen, houd je toezicht op prijzen, betalingen en levertermijnen en anticipeer je op mogelijke problemen
  • Je optimaliseert het voorraadbeheer door verschillende factoren in overweging te nemen, zoals verkoopprognoses, speciale acties en levertijden van leveranciers
  • Administratieve taken omvatten onder andere het maken van rotatielijsten, behandelen van bestelvolumes, opstellen van forecasts en contracten met leveranciers, en het plaatsen van bestellingen volgens het voorraadproces
  • Je zorgt ervoor dat de artikeldatabase efficiënt wordt beheerd, zodat de benodigde productinformatie te allen tijde beschikbaar is
  • Samenwerking met de afdeling Supply Chain om de logistieke processen te optimaliseren

Jouw profiel

Jij...
  • Bij voorkeur beschik je over een bacheloropleiding, voornamelijk in een economische richting
  • Je bent bekwaam in het werken met het MS Office-pakket , met een specifieke nadruk op een grondige kennis van Excel. Ervaring met ERP-systemen zoals Navision of Business Central wordt op prijs gesteld
  • Je bent zeer vaardig in het communiceren, zowel mondeling als schriftelijk, in het Nederlands, Frans en Engels op professioneel niveau
  • Je bent proactief en hebt uitstekende planningsvaardigheden . Bovendien ben je bedreven in het omgaan met cijfers

Aanbod

What's in it for you?
  • Je krijgt verantwoordelijkheid en leerkansen in een team met leuke collega's
  • Je werkt in een familiaal bedrijf waar waarden als verantwoordelijkheid, resultaatgerichtheid, collegialiteit en klantvriendelijkheid centraal staan
  • Je komt terecht in een stabiel en financieel gezond bedrijf
  • Met een fulltime functie van 40 uur per week krijg je niet alleen een aantrekkelijk loon, maar ook extraatjes zoals maaltijdcheques, ecocheques en een uitgebreid verzekeringspakket
  • Naast 20 wettelijke vakantiedagen heb je ook recht op 12 ADV dagen
  • Zin om de wind door je haren te voelen terwijl je naar het werk fietst? Wij bieden je de kans om een bedrijfsfiets te leasen
De enige vraag die je nu nog hebt, waar kan ik solliciteren? Dit kan via de button hieronder of stuur ons een mailtje met je CV via mechelen@unique.be. Heb je gesolliciteerd? Dan neemt één van onze Unique recruiters binnen de 2 dagen contact met je op. Als het eerste telefonische gesprek voor beide partijen een leuke kennismaking is, word je uitgenodigd voor een gesprek op kantoor. Daarna ontmoet je je toekomstige manager bij het bedrijf in kwestie.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht